Lovet lider mot sitt slut...

...och jag försöker förtvivlat att ta vara på de sista solstrålarna.

I och för sig kan det nog blir rätt kul att återvända till skolan imorgon. Vi har ju faktiskt inga lektioner sådär första dagen utan kommer med all säkerhet bara att sitta och prata (ehm... flamsa) bort en massa tid. Därpå följer en fredag, då jag är nästan ledig och sedan blir det helg ovanpå det... Låter inte så dummt va?

För att ta vara på de sista timmarna i frihet har jag idag gått upp tidigt (dvs runt nio, det är tufft att behöva inse att det, om en vecka, kommer räknas som sovmorgon) och stjutsat iväg lillebror till mormor innan jag cyklade förbi tandläkaren en sväng för att få höra att allt ser så bra ut så. Sedan blev det en kort vända förbi stan (bara för att det var så otroligt härligt väder) innan det bar hemmåt igen för att jag skulle kunna laga kantarellmackor till lunch. mums!

Om ett par timmar ska jag iväg till stallet och jag måste säga att det är en av de få (kanske den enda?) vardagsrutiner jag saknat under sommaren. Det ska bli så kul att träffa både fyrfota och tvåbenta vänner igen så det känns verkligen som ett bra sätt att ta vara på mina timmar i frihet. Efter det (om jag inte är helt slut redan då) har jag även lösa planer på att träffa en bekant. Man måste ju ta vara på de sista timmarna i frihet somsagt, men vi får de hur det blir med det.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag vet att du egentligen även har saknat de härliga måndagsmornarna, med tre timmar franska! (tyvärr så finns de ju inte mer...)

Vi ses imorgon!

2009-08-19 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0