Lägesrapport

Vi har folk hemma och de flesta sitter ute på altanen nu med cider och champagne (och jag sitter här, haha). Morfar fyller år och vi ska äta kräftor (trevligt, trevligt!). Myggen är inte lika enträgna som de varit vissa andra kvällar, men de kommer väl såsmåningom (ohja, så optimistisk är Amanda...). Mamma vill ha hjälp i köket och jag ska väl gå och göra en insats (kanske lyckas blidka henne lite i alla fall...). Småkillarna klättrar i äppleträdet och Nils loggade precis in på msn (haha, är vi släkt måntro?) Fontänen porlar och bilarna susar förbi (och alla pratar i munnen på varandra). Jag träffade Martin igårkväll (just like everybody said I would...) och vi åkte och badade. Nu ska jag lägga datorn här och gå ut. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0