Internet bara jäklas!

Att skriva inlägg på bloggen fungerar aldeles utmärkt, likaså att logga in på både msn och facebook. Men när man ska lägga till bilder i inläggen, chatta med någon på msn eller kommentera folks status på facebook så blir min lilla dator helt knäpp. Därför kommer ett inlägg om söta vovvar (som jag satt och skrev förut) inte förrens senare (när det fungerar att lägga in bilder på dem).

Istället måste jag passa på att beklaga mig. Jag kommer aldrig klara en vecka i Grebbestad med bara familjen om det blir sådant här väder och jag ska sitta i en stuga och umgås med mina bröder sju dagar i sträck. Håller som bäst på att fundera ut vad jag kan hitta på istället, att vara hemma själv känns nämligen inte så kul (någon dag möjligtvis, så att jag kan passa på att bjuda in massa vänner, go wild and crazy och riva hela huset, men sedan blir det lite uttjatat). Så alltså har jag kommit fram till att jag måste hitta någon som ska hitta på någonting som jag kan hänga med på (eh... ja). Följa med någon till sydeuropa, eller kanske på en kryssning i karibien, shoppingweekend i New York eller liknande (kan dock tänka mig något mer realistiskt också). Så om det är någon (utav alla de många som läser min blogg... får nog fråga runt IRL istället, haha) som har något roligt för sig i nästa vecka så hör av er! Själv ska jag ta och kolla upp tågförbindelserna, för med SJ som styr trafiken så är det säkert inte helt enkelt att ta sig därifrån (alternativt ta sig dit, om jag hittar på något i början av veckan) utan bil.

Kommentarer
Postat av: Malin

Aupair i Böj en vecka istället?

2009-08-04 @ 23:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0