Icke-samarbetsvillig blogg.

Nej idag så har blogg.se varit ovanligt vresigt när jag försökt blogga. Fick för mig att lite random så försöka göra en bloggdesign, till en annan blogg, men det var det ju bara att glömma. Har i alla fall suttit med bilden jag tänkte ha högst upp ett tag i photoshop. Blev flera roliga bilder till slut och jag kännde mig lagom underhållande när varenda människa som försökt prata med mig mötts utav snabba, jäktade svar efter en sådär tio minuter. Undrar om någon överhuvudtaget kommer ta kontakt med mig i fortsättningen om jag fortsätter redigera bilder framöver (men det är ju så jäkla kul!).

I alla fall så hade jag ju inget för att göra en header, efter som jag inte får in den på bloggen. Så istället ska jag passa på att tipsa om en låt jag sitter och lyssnar på just nu faktiskt. Nämligen Silversteins version av låten Apologize.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0