Faktorer som påverkar pendelns period...

...ägnar jag och Lovisa våran håltimme åt att skriva om.

Men som ni säkert kan gissa så sitter jag ju (uppenbarligen, efter som jag skriver detta...) vid en dator istället. Vi har i alla fall värsta planerna på att gå ut hårt i år, ägna några av håltimmarna vi har runt lunch varje dag (utom på fredagar, för då har jag ju bara en lektion. Kan inte sluta älska det faktumet) åt skolarbete för att undvika en situatin a la Kemi A (dvs ägna en vecka i slutet av kursen åt att skriva varenda labbraport då, inte bra, inte bra). Nu fick vi dock sällskap och jag ska nog gå och ansluta mig till dem (planerna om pluggande var kanske lite för högflygande?) ett tag.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: pernilla

ja, vi har rätt bra schema iår faktiskt. ;D fyfan, 10 i fyra. ;o fast om du bara har en lektion på fredagar så jämnar det ju ut sig. ;D

2009-08-25 @ 19:56:06
URL: http://pernillatanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0